torsdag 20 september 2018

update efter helgen - 2 år tillsammans

Hej på er alla fina! 
Jag har ju inte bloggat sen fredan, men kan ju bara nämna att helgen var riktigt superbra! Inte nog med att min kära Benjamin var hemma så var helgens program också riktigt bra.. jag kände verkligen att jag samlade krafter inför denna vecka. Vi var på ungdomssamlingen under kyrkhelgen och jag märkte nog där hur mycket jag fick av att umgås med kristna och sjunga lovsånger osv. Så tacksam över helgen och styrkan den förde med sig!






Och styrka, ja det behövde jag. Veckan fick en rivstart när vi åkte ner med natt onnibussen och fortsatte vara jobbig när jag tänkte på att jag inte riktigt vet när jag kommer srn Benjamin igen.

På tal om Benjamin så har vi idag vår 2 års dag! 19.9.2018 ❤️
Vi firar ju på två olika håll, jag på föreläsningar i Åbo medan han kämpar på i skogen på läger.
Två år av kärlek och många många fler på kommande.





Idag har vi haft gulisintagning och gulissitz och ja.. vad ska jag säga? Skönt att ha varit på det nu så behöver ja int fara nå många fler gånger. Nej men alltså, har nog alltid vetat att den sidan av studielivet inte är något för mig. 
Nu sitter jag här hemma, ska hoppa i duschen och sen kolla lite serier. Sen blir det läggdags för att orka upp till 07:30 imorgon igen. Godnatt från mej och sov så gott💕



2 kommentarer: