fredag 28 september 2018

Igår cykel - idag tåg

Hej på er alla fina! Visst är det härligt med fredag?😍
Själv sitter jag som bäst vid Roberts Coffee och inväntar nästa tåg till Bennäs. Så härlig känsla att vara påväg hemåt, som alltid!

Vad har jag gjort denna vecka då?
Skolan har rullat på, just nu har jag 1 föreläsning/dag förutom tisdag då vi har 3. Mycket uppgifter förstås men det är helt lugnt ändå just nu. 
I onsdags blev den he heldag i stan med Fanny och på torsdagen blev det en cykelutflykt med ett par andra. Vi cyklade till Vaarniemi, med paus vid en grotta 😬,umgicks, åt, beundrade utsikten när vi väl var där uppe, och sen cyklade vi hem igen. Det blev faktiskt som ett tungt träningspass med allt cyklande plus alla trappor. 
Tungt men så roligt!














Idag hade jag bara en datorövning, lunch och en gruppträff innan jag tog helg, nu ska jag hem och fira min fästman❤️
Ja, Benjamin fyller nämligen år idag, så det ska jag minsann inte missa.


Önskar er en riktigt trevlig helg! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar