måndag 24 september 2018

en måndagseftermiddag i Åbo

Hejsan!

På måndagar har jag enast 1 föreläsning, och den är mellan 10 och 12. Så det har jag hittills gjort idag, och sen lunchat. 
Nu ligger jag i soffan här i lägenheten och funderar vad jag ska göra resten av dagen. Nog har jag lite uppgifter jag skulle kunna göra, och ett förhör att öva på, men utöver det är det rätt så långtråkigt just nu. Skulle vara roligt med lite sällskap men de allra flesta har ju föreläsningar ännu.

Tanken var att B skulle komma hit ikväll när han far från dragsvik, men han fick endast en tågbiljett som for till Bennäs, så tyvärr blir inte heller det av. 

Men, en skön måndag är det ju, behöver nog också detta lugnet. Hoppas ni har en bra dag och en skön vecka. 💕
Vi hörs! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar