lördag 8 september 2018

Lägenheten - före och efter

Även om inredning blev min syster Fannys starka sida, så gillar även jag allt som har med det att göra. Därför tänkte jag att det kunde vara roligt med lite före- och efter bilder av min lilla tvåa.
 Inte för att det med en sparande studerande börs går att göra några under eller så och sen glömde jag även att fota innan vi hade ställt in vissa grejer så det är ju inte helt tomt på de första bilderna.. men jag antar att ni ändå kommer se vad som är före och efter.

Här ser ni köket, rätt så enkelt och litet.. mm med mera möbler, ljus och dekoration så trovs jag riktigt bra där.
FÖRE





EFTER








Sedan har vi vardagsrummet/Janinas sovrum som fick sig ett rejält lyft när möbler kom på plats.
FÖRE (pappa jumppar😂)


EFTER






Sen har vi balkongen som vi inte ännu har hunnit med destu mera men lite mysig belysning gör alltid gott!
FÖRE


EFTER




Sist ut kommer sovrummet där jag sover just nu.
FÖRE




Och EFTER












Sådär, nu känner ni till min lägenhet lite bättre!

Det som ännu tillkom idag var en lampa och "pappersförvaring"


Ha en fortsatt bra helg alla fina! Själv njuter jag i familjens sällskap då fästmannen sitter inne. Skönt med besök här i Åbo! 💕

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar