fredag 7 september 2018

Denna dag, favoritkillar och studentfoton

Idag har varit en riktigt skön dag! En helt ledig (!!) torsdag för min del. Så jag vaknade nångång vid 11 och började städa lägenheten. Janina var också ledig men vi var bara "hemma" och städade tills vi drog iväg på Street Food Festival som vi de hade vid ÅA. Där fick vi god mat som var gratis + live musik, rikigt bra alltså. 
Vi gick sen därifrån lite tidigare för att vi skulle på torsdagssamling, och även äta innan det. (Haha, vi blev inte så mätta på gratismaten för att vi delade på burgaren🙈)




Efter tirsdagssamlingen for jag vidare till fannys för att kolla lite serier. Vi älskar realityserier och är just nu fast i "Love Island" och "Wahlgrens Värld" (och idol när vi hinner)


Och sen har jag tyckt synd om mig själv för att jag saknar mina favoritkillar så mycket!💔 Dog lite när jag såg denna sötisen⬇️


Och han då⬇️ min blivande man. Saknar honom så sjukt mycket! När vi facetimear kan jag ligga helt tyst och bara sjunka in i hans bruna ögon, och där ba ligger vi och ler dådär konstit åt varann, haha.


Nåjo, nu kallar sängen! Fredag imoron och det innebär att min tredje favoritkille kommer hit -nämligen papsen. Mamma, pappa, Sara och Elsa kommer hit denna helgen! Så skönt att tänka på något annat för en stund. 
Saknar min älskling så hör följer lite bilder av duktiga pics-4U.










Go'natt❣️











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar