onsdag 12 september 2018

Min onsdag

Hej på er alla fina! 
I skrivande stund sitter jag vid mitt skrivbord i sovrummet och ska snart sätta mig i soffan för lite Idol! 
Idag har det varit en rätt så lugn dag, men dock är jag ändå så sjukt trött. Förstår inte riktigt hur min hjärna fungerar..
Jag hade bara en föreläsning idag så jag åt lunch hemma och tog det lugnt. Sen for jag med Fanny på café innan jag skulle på ett möte kl 4. Lite senare vid 5 tiden hade gulisakademin uppvisning av olika föreningar osv, så där var vi och samlade halarmärken haha. 
Strax när jag var klar där hoppade jag i bilen med Fanny och vi for på loppis. Där fyndade jag lite guldiga ramar till bröllopet, några glasflaskor också som dekoration till bröllopet samt en vit skjorta till mig själv.
Planen var att vi sen också skulle till Ikea, men efter många om och men och för min del en bultande huvudvärk så bestämde vi att istället åka hemåt.

Väl hemma har jag bara tagit det lugnt och försökt få bort huvudvärken, bakat kokosbollar och hängt upp en tvätt.

Nu ska jag chilla vidare i soffan med Idol, ha det bra så hörs vi! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar