måndag 3 september 2018

första MTB turen i Åbo

Idag började jag först kl 10 och slutade kl 12, vilken lyxig dag. Så efter skolan for jag hem, åt lunch och sen for jag ut och cykla med Fanny. Min första cykeltur här i Åbo, super härligt var det! 
Det blev en 2 timmars cykling i skog, på grusvägar, i upp- och nerförsbackar, och sists biten längs ån. Verklingen vackra vyer, som gjorde gott för både kropp och själ. 
























Svettigt blev det men oj så roligt! Detta gör vi om😄

Sådär annars har jag haft en riktigt skön måndag, som avslutades med en kvällspromend till Kuppis parken och tv-tittande med kvällsté hos Fanny och Hermans. 

Längtar till denna helgen då några ur familjen kommer hit, ska bli så roligt!😍 Och jag längtar också tills jag får se Benjamin igen.❤️ 
Men tills dess kämpar vi vidare, det går nog bra det här! ❣️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar