tisdag 25 september 2018

Produktiv på natten

Jag är verkligen en nattmänniska. Det handlar inte om att jag inte skulle vara trött, för det är jag nog, men jag är liksom mest produktiv på nätterna. Jag får t.ex ofta för mig att börja städa innan jag ska sova.. vet inte om det är bra eller dåligt? Och allt sånt här passar ju inte så bra in när man studerar. 
Nu är klockan närmare tolv och här sitter jag och läser till statistik förhöret även om jag börjar 08:15 imorgon bitti... det är nog många som skulle klaga på det. Men jag vet ju att jag endast har en föreläsning så för mig känns det ändå helt lugnt, jag kan ju ta det lugnt sen efteråt. 

Idag har jag haft lång dag i skolan, från 8-15, och sen for jag hem och fixade mat. Mot kvällen blev det loppis med Fanny och Janina där jag fyndade lite bröllopsdekorationer. (Tips! Fynda billiga bröllopsdekorationer på loppis.)
Efter lite vila, förhörsläsning, träning och dusch så for jag till Fannys för att kolla Love Island och dricka té. 
En fullspäckad dag, men den har ju iallafall gått fort då så det är ju tur. 

Nu ska jag börja söka mig i säng eftersom ögonlocken inte riktigt orkar hållas uppe mera, känner också att huvudet börjar bli lite tungt.. 
godnatt kära läsare, sov så gott! :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar