söndag 21 januari 2018

Nytt i garderoben

...för en låååång tid framöver (!!) Jag och pengar har haft ett dåligt förhållande sedan sommaren. Ni förstår inte hur mycket pengar jag har spenderat på ja.. mat och kläder. Skäms över mig själv när jag tänker på det.

Så detta inlägg om vad jag har köpt i Åbo är det sista ”nytt i garderoben”-inlägg som ni kommer se på väldig länge.

Jag kommer försöka att sätta hela min lön på sparkontot och köpa endast sådant jag verkligen behöver! Nu ska jag verkligen spara! 



Nåja,
Denna outfit gillar jag skarpt! Det är ju en såndär ”älska” eller ”hata” outfit. Lite vågad, men jag älskar den. Classy, men endå så himla skön!

Kläderna från New yorker

Skorna från skopunkten











Tröjan från new yorker

Skorna från skopunkten





Tröjan från Ginatricot




Vill ännu tipsa om bästa mascaran, enligt mig. Köpte från kicks men den finns nog lite överallt. Den enda mascaran hittills, som verkligen håller fransarna böjda, så sjukt bra är den!



Passade också på att köpa skor till Benjamin, men till mitt försvar av allt skohandlande så hade de rikligt med rea vid skopunkten. 








Det var det. Inte så farligt ändå. Men pengarna flyger. Inte mera dock. Nu ska jag bli duktig. Lovar.



2 kommentarer:

  1. Oj va snygg det första setet med byxor och tröja är! Passar dig riktigt bra ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen oj tack ☺️ jag gilla det fakiskt, super skön!😄

      Radera