måndag 15 januari 2018

En l e d i g lördag

 Det känns som det är länge sedan jag har haft en helt ledig lördag, och om den gjorde mig gott? Ja. Så skönt!

Vaknade upp vid Benjamins, åt frukost, körde till jeppis, for till stan, myste på café, åt mat hos oss, bakade med min äldsta systerdotter, bara körde på i stan, åt nattmat, träffade ett par vänner, for till mitt och sen kröp vi ner i säng igen.










Kanske låter det som en vanlig dag, eller t.om. en tråkig dag i vissa öron, men för mig var det helt perfekt.






Söndagen spenderade jag vid jobbet nästan hela dagen och kvällen, 13-20. Sen när jag kom hem har jag skrivit klart mina dikter och skickat iväg alla 9 till n dikttävling (får hoppas på det bästa nudå) 👏🏼





Jag börjar 8 imorgon, vilket ger mig aningen panik med tanke på vad klockan är nu. Men int kan jag göra nå mer än att vänta in melatonin så jag skulle få sömn.

Godnatt alla fina 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar