torsdag 4 januari 2018

Bastubad med vänner

Hej på er alla fina, hoppas ni mår bra! Själv har jag varit väldigt trött idag men kan inte skylla på någon annan än mig själv för det. Hur som helst så gick skoldagen rätt så snabbt och efter det har jag varit hemma med Benjamin.

Vi sov rätt så länge och for sen till friends för att träffa lit kompisar. När vi väl var där bestämde vi att vi skulle ta ett bastubad senare på kvällen, saken var klar.

Det drog ut på tiden och strax över midnatt begav vi oss hem igen, men så värt det! Jag börjar först 12:30 imorgon så det ska nog gå riktigt bra 😄



Som ni ser så har jag inte de allra bästa sovrutinerna, det är något jag borde jobba på.. jag vet.

Nu säger jag godnatt och önskar er alla en skön natt och en bra dag imorgon, vi hörs 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar