onsdag 10 januari 2018

En såndär mittiveckandag

Hej hur mår ni? 

Ni vet när det känns lite jobbigt en dag och sen händer något och så börjar man nästan gråta för att det blir för mycket. Även om den andra grejen som fick bägaren att tippa över endast var en pytteliten grej. Eller är det bara jag? Haha, jag tror ungefär att alla är lika känslomässiga som jag är.. men fallet kanske inte är så 🙈

Nå hursomhelst! Vi började på vår sista period i KG, ungefär 5 veckor kvar i denna skola innan vår läsledighet börjar... känns sjukt! Jag kommer bli student?! (Förhoppningsvis) 

Efter skolan var jag och Benjamin vid hans en stund, kollade serie avsnitt innan vi drog vidare till Kokkola eftersom B skulle på teori och jag hade lite ärenden.


Jag kommer inte hinna till gymmet ikväll, men kanske det är bra med tanke på hur mina muskler mår 😂 




Jag hoppas att ni har haft en bra dag och att ni har en fortsatt bra vecka, det ska vi tro. Det är ju fredag snart, och jag med ledig fredag och lördag känner leendet växa lite extra.

Hade bra så hörs vi 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar