söndag 21 januari 2018

Hemåt igen

Hej på er! I skrivande stund sitter jag i mitt kära hem, i Jakobstad, hemkommen efter en otroligt skön åbo-helg.

På lördagen hade vi en snärtig brunch, lika god som det ser ut, jag lovar ;) Vi började faktiskt morgonen med att baka två varianter av scones, och de blev super goda!









Efter ”morgonmålet” hade lagt sig körde jag och Fanny till Mylly för lite shopping. Hittade rätt så mycket faktiskt, men återkommer med det i nästa inlägg. 





På lördagskvällen blev vi bjudna på supergod mat till deras kompis och sen var vi på underground minigolf, vilket var riktigt roligt! 







Sista dagen, alltså idag, hade vi en skön sovmorgon innan vi drog ut i det fina vädret till Runsala. Om ni far till Åbo nångång så rekommenderat jag det varmt. Det var så himla fint där, vita träd bredvid en fin strand och en värmande sol på himlen. Gissar att det också är otroligt fint också på sommaren, med gröna träd och en simstrand.





















Efter runsala var vi ut och äta till Pub Niska, supergoda pizzor! Jag gillar speciellt Björklund.









Vi ha haft en så fin helg i Åbo, tack F och H för det! Nu kommer man tillbaka till verkligheten då, men det ska väl nog också gå bra.. 

Vi hörs! Godnatt💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar