onsdag 31 januari 2018

Jag gör så gott jag kan

Ikväll har jag suttit hemma och läst på psykologi hela kvällen eftersom vi har prov imorgon. 
Önskar det vore så, men fallet är inte riktigt det samma. Enda sanna delen där var att jag har prov.


  • När jag kom från skolan for jag med Sara direkt på gym. Jag körde ett benpass, vilket var riktigt roligt! 
  • Efter träningen for jag med Benjamin för att mata min systers katt (sköter den så länge de är bortresta) 
  • Efter det for jag till stan för att spela in en video till vårt penkkis program!
  • Efter det sprang jag några ärenden då jag var i stan färdigt, för att sedan gå tillbaka till syrrans för att ta ut katten xD
  • Efter det for jag äntligen hem igen och satte mig ner för att läsa, 20:00.


Det där var min eftermiddag i stora drag, så är det ibland. Och man kan inte göra så mycket åt det i efterhand. Man får bara ta konsekvenserna av ens prioriteringar och handlande. 
Och det är helt okej. 
Jag gör så gott jag kan.

Godnatt alla fina, sköt om er! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar