måndag 8 januari 2018

En bra helg och en skön start på veckan

Hej på er, jag har tänkt blogg hela helgen men det har alltid kommit upp någonting annat. 

På fredag hade jag en riktigt mysig sleepover med Mia och Jennie. De blev även en överraskningsfest till mig och mina 19 vintrar. 
















På lördagen jobbade jag från morgonen och sen var vi på US till Karleby på kvällen.

Igår tog vi det lungt, filmade en grej till penkkis och sen var jag och Benjamin i Norrby resten av kvällen. 

Idag hade jag endast en lektion i skolan så jag skippade att alls fara dit. Istället fick jag en skön sovmorgon, en vacker promenad med mamma och hundarna, sen hann jag också läsa lite psykologi innan gymmet kallade.











Jag har redan tidigare varit på easyfit men avslutade medlemskapet för att jag började gymma i skolans gym. Nu med endast 1 månad kvar i skolan, och med ett fåtal hålpass/vecka så tänkte jag att ett nytt gym inte skulle skada.

Jag var där md Lina och vi turades om att göra olika övningar medans den andre passade Arthur. Uppvärmning, marklyft, militärpress, och som avslutning gjorde vi två övningar 30 sek * 6.

Riktigt skönt träningspass! 








Ikväll har jag varit med Benjamin, vi har bokat tågbiljetter och kollat en serie. 
Perfekt dag helt enkelt, tack och godnatt ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar