torsdag 18 januari 2018

M O T Å B O

Hej på er! Jag sitter nu - i skrivande stund - i tåget påväg mot Åbo, med många andra från skolan. Vi ska dit för ett studiebesök imorgon, men jag och Benjamin kommer stanna här enda till Söndag. Det ska bli så roligt och så skönt, att bara få slappna av och utforska vår framtida studieort.
Vi kommer bo hos Fanny och Herman, vilket också kommer bli superkul! 







Andra uppdatering:
Jag hade sönder min förra telefon (min 6:a som jag köpte där runt jul..) och hamnade att köpa en 6s:a nu eftersom de andra inte tillverkas mera. Perfekt, mycket pengar i roskis där.

Igår var jag med Hanna och Petra i gymmet, och sedan på kvällen stressade jag med packning inför resan och läxor i massor. 








Som sagt, det ska bli så skönt med en annorlunda helg. 👏🏼💕

Ha det bra, så hörs vi! Kommer antagligen bombadera er med bilder så länge vi är här, men det gillas väl haha? 🙈

Ta hand om varandra❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar