fredag 11 december 2015

Sluta stressa

Idag efter skolan cyklade jag direkt till Snellmans och jobbade jag till 23:00. Sedan stressade jag hem för att läsa till matteprovet. Men jag.. jag öppnade inte ens boken efter jag hade läst lite andra texter.

Kanske löjligt av mig, kanske dumt och barnsligt.. men kanske också lite smart. Tackar mina vänner för dehär texterna.

För att ta hand om sig så att man mår bra, det är ju faktiskt viktigare än att kunna räkna ut x ur en ekvation, eller radien på ett blåbär. Så är det bara.

Att inte alls läsa till provet om man verkligen inte kan något.. det är ju inte det bästa alternativet. Men jag läste på håltimmarna i skolan, och så får det vara bra.

Godnatt alla fina. Och glöm inte att sluta stressa. Du duger som du är och du har en mening. Du betyder. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar