onsdag 30 december 2015

Lost phone, tbt

Min mobil är som bäst i Helsingfors hos Lina och Jonttis. Haha i efterhand kan jag nästan skratta. Hela dagen/kvällen har idag gått åt att jag vände upp och ner på allt i huset för att hitta min lilla A3:a.. men icke. Inte så konstigt när den var i Linas jackficka som satt i bilen påväg söderut. Hur den ens kom dit har jag inte den blekaste aning om.
Vojvoj. Men snart får jag den nog, kanske redan imorgon. Det beror på när Jennies bror kommer hem från Hesa.

Så nu bloggar jag alltså från kära gamla LG som flippar varannan minut, haha. Har inget simkort förstås så ingen får tag i mig förutom på snapchat. Men värre kunde det vara 😄

Kvällen spenderades med kompisar, mat och en rutt till Kokkola.

Hade bra! I brist på annat bjuder jag på en bildbomb av sommarens gamla bilder som jag har hittat på denna mobil.
Godnatt😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar