torsdag 17 december 2015

Boohoo

Hej! Hoppas ni har haft en bra vecka hittills. Imorgon är det fredag och det betyder jullov för min del! Då har jag också sista kvällsjobbet ✔ för denna kampanj. Kan ni förstå hur skönt det här klingar i mina öron? 😃

Igår hade jag fullt upp efter skolan. Med soundcheck och konsert. Men idag är jag ledig hela kvällen och ska julstäda med mamma.

Vill också tipsa om en sida "boohoo" där var man kan beställa kläder... jag beställde min och Zaras klänningar därifrån som vi ska ha på F&H's bröllop. Ja, jag vet att det är en tid till det ännu. Men det är bra att vara ut i tid.
Typ första klänningen jag någonsin har beställt som verkigen kom fram och som faktiskt passade. Inte alls dyr heller.

Nu ska jag återgå till mitt städande.
Hade😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar