fredag 25 december 2015

Merry Christmas

Vinterbadet.. haha, ja vi kan väl säga att jag aldrig riktigt vaknade innan det var för sent.
På morgonen fick jag en bok under julgranen som jag sedan låg och läste tills jag for till stan med Adina för att handla det sista.
Sedan kom Fammo&Faffa och Lina&Jonathan och vi åt julmat.

Tomten(zara) kom, delade ut paket och vi började som vanlig bygga pussel tills kyrkan kallade.

I kyrkan 23:00 var det mysigt, mäktigt och så fullt med folk som knappt rymdes in. Körerna sjöng vackert och stämningen var så bra och fin och jul och ja.. det var bra helt enkelt.

Nu sitter jag vid Elaines villa och spelar spel med några vänner.
Imorgon kommer hela familjen till vårt och vi delar ut familjejulklapparna.

Hade bra, kram. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar