lördag 26 december 2015

Julafton och juldagen

Idag har hela familjen (förutom Alexander, Minna och Milton som är i Sverige) varit här som vanlig tradition på juldagen.
Vi har ätit gott, sjungit mycket, delat julklappar, spelat och lekt lekar och det har varit ljud i huset hela tiden.
Men det är väl inte så konstigt med 17 vuxna och 14 syskonbarn...😅

Jag smög ibland in på mitt rum och byggde på mitt nya pussel för att få lite lugn och ro, men där blev jag nog också hittad till sist😁

Det är en sak jag kan göra för mig själv, bygga pussel, utan att tänka på något annat. Och just det är så himla skönt.
Lika som när jag läser böcker!

Denhär boken jag fick igår är väldigt bra, och jag känner igen mig i skrivarsättet. Så nu har jag blivit inspirerad att börja försöka skriva vidare på mina egna böcker. Det känns riktigt kul!

När alla for hem ikväll for jag ut med mina vänner en stund. Vi körde på i stan, åt lite mat och körde på lite till innan vi for på kaffe till Risöhäll.

Godnatt säger jag nu! Sov gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar