tisdag 15 december 2015

Behöver ledigt

Det jag skulle behöva som mest nu är ett dygn (minst) att bara sova och ta det lugnt. Efter att jag imorse steg upp klockan 6 och for till skolan och kom hem 23:00 från snellmans så är jag helt döslut. Mitt fel haha, yes I'm well aware of that.. men ändå.

Hoppas ni är lite piggare än vad jag är och att ni orkar mer. Men vet ni vad, det är ju faktiskt jullov om 3 dagar!! 😀 Då ska jag minsann sova ut och vila upp mig.

Påväg hem från skolan var himle  väldigt fin. Tackar Madde som fotade och skickade till mig.. för efter några meter från skolan hade jag redan somnat.

Idag när jag var i jobbet kom Novas pojkvän (haha) hit. Om dryga 9 veckor har vi förhoppningsvis söta små bichonfrise valpar som skuttar omkring här hemma ❤

Nu hoppar jag i duschen innan jag lägger huvudet på kudden inför en alldeles för kort natt, igen. I know.. my bad.

Hadehade! Godnatt 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar