måndag 28 december 2015

Rubbade dygn

Igår hade vi en tjejträff med KG flickorna. Vi var hos Jennies ända tills klockan var långt över midnatt. Under den tiden hann vi äta rätt mycket, prata ännu mer och skratta och gråta också. Vi såg tillsist fireproof.
Alltså den filmen. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har kollat den, men den är lika bra varje gång. Och ännu bättre när man har någon att skratta med genom alla torra skämt och någon att gråta med mot slutet. 😇

Jag hade en bra kväll och idag är jag väldigt lycklig trots att mitt dygn är helt rubbat och jag nyss sov lite på dagen också. För om ca 1 timme så är vi återförenade hela vår stora familj med 30+ personer med alla ingifta och syskonbarn. Min kära bror, hans fru och deras Milton är äntligen på väg hem från Sverige så ikväll ska vi alla vara samlade vid furuholmens fritidsgård.
Älskade familj ❤

Ha en bra dag. Vi hörs, kram!😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar