torsdag 24 december 2015

Bakning- och spadag

Idag när jag vaknade började jag baka med mamma och Fanny. Vi bakade kavring, choklad cheesecake, mördegsbottnar och julstjärnor.
Sedan kollade jag serier tills jag skämdes över min lathet och for ut på en länk i snön. Var ju glad över att det kom snö i alla fall.

Sedan blev det spa med syrrorna. Fanny, Zara, Lina, Adina och så var mamma också med på ett hörn. Vi hade massage, ansiktsbehsndling, lite annat smått och avslutade med bastubad. Och imorgon fortsätter vi, när vi börjar juldagsmorgonen med vinterbad.

Det jag gillar mest med julen är nog det här att sitta uppe långt över midnatt och inte ha bråttom någonstans.
Det gör vi även ikväll och det är så skönt! Att sitta uppe efter bastun, bara umgås och paketera sista paketen. Ja, jag älskar julen.

Godnatt. Och redan får man säga god jul 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar