fredag 13 mars 2015

The hardest part about saying hello, is knowing that you have to say goodbye.

Vi vinkade av dem vid tågstationen och sen vips var de borta. Vi skippade två lektioner och grät på Aftereight, tröståt och hade terapisnack.. (överdriver)
Med vi, menar jag de finska värdarna och med dem, så menar jag franskarna.
Jag kommer knappast se dem igen heller..eller vem vet men nujust känns det som nej.
Konstig känsla, så tomt. Saknar det franska språket, saknar människorna, saknar allt vi har gjort tillsammans, saknar alla minnen som jag aldrig vill glömma, saknar mycket.

Men vet ni vad. Nu är det fredag, helg och supersuper bra väder. På lördag firar vi min bästa vän och ja.. livet går ju bara vidare helt enkelt.

Önskar er en super bra fredag, ät någå gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar