tisdag 3 mars 2015

teknik och godnatt













Teknik är bra, jag är inte den enda som behöver det dagligen. Med teknik menar jag teknik, som min mobil t.ex. Men teknik som inte funkar, det hatar jag. 


Har ju fabriksåterställt min mobil och allt som jag någonsin har haft på den är borta med vinden. Självklart var det något jag hade kunnat rädda, men valde att radera allt eftersom inget funkade längre. Är trött på min LG, vill ha en ny. Och vår dator är helt kaputt den också. Ja den funkar, nu just skriver jag på den.. men oj hur jag, och alla andra här hemma också för den delen, kan tappa nerverna på grund av den.

Annars har jag haft en bra dag! Har egentligen inte gjort så mycket efter skolan, men det har varit skönt att ta det lugnt också :)

Efter jag har fixat klart med min telefon (kommer ta läänge) så blir det sovdags! Godnatt i förväg :)

Waterfall Girl | via Tumblr
Det kommer ett par weheartit bilder nu, i brist på annat!Got my Nikes ready 👟





...

<333




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar