tisdag 17 mars 2015

Godnatt

Ett blogginlägg failade här innan på dagen, så nu skriver jag ett nytt.

En små jobbig skoldag var det men sen dagen i sig har varit bra.
När jag kom hem från skolan gick jag ut med hundarna men förde snabbt hem dem innan jag for och springa en runda.
Sen for jag på en promenad med Jennie innan musikal träningarna för att få lätta på mitt hjärta lite.. haha, okej men ja ni vet vad jag menar.

Musikalövningarna gick förvånansvärt bra även fast jag mådde dåligt. Allt efter att jag hat börjat med lchf så har jag mått lite dåligt, men det borde vara normalt har jag hört.
Har just druckit en smoothie, som blev helt sjukt god, gjord av mig själv t.o.m ;) Smättade bara in grekisk yoghurt plus lite blåbär och jorgubbar och resultatet blev helt smarrigt.
Nu efter en dusch kryper jag ner i sängen och ska försöka sova.

Godnatt alla fina, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar