tisdag 24 mars 2015

monday

Vilken takatalvi vi har fått hit till Jeppis! Hoppas att det går över snart! Har dock inte haft tid att tänka på det så mycket eftersom hela måndagen har suttit i ett.

Imorse for jag hemifrån halv 10, och sen kom jag hem halv 10 på kvällen. -Att vara med i musikal för inte bara med sig bra saker.
Men det är ju genom att öva som man lär sig och uppnår mål.

Jag hinner ibland inte tänka på mitt eget "privatliv" på grund av alla stämmor jag måste minnas, vilka byten jag ska göra när, hur ska jag vara? När ska jag komma in?
...men jag måste säga att nujust är det inte helt fel att inte behöva tänka på så mycket annat.

Efter en lååång dag säger jag åter igen godnatt och hoppas på en lite soligare tisdag. Kram

2 kommentarer:

  1. Man kanske inte alls behöver tänka på sitt privatliv,just go with the flow,åtm er he bästa sättet i mitt liv #staycool

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med "privatliv" menade jag ändå inte riktigt "privat".. utan mera vardagliga saker så ja.. men tack för tipset! har nästan ändå inget val nu, iaf inte in i veckorna. :)

      Radera