måndag 2 mars 2015

I CAN DO ALL THINGS THROUGH HIM WHO GIVES ME STRENGTH

Super chill skoldag, INGA vanliga lektioner. Det var film 2 första passen och sen övning tills jag och ett par andra flickor ska uppträda åt fransmännen. Efter skolan blev det gym med lovisa, sen for jag hem och var med Eddie en stund.
Nu senare på kvällen var jag på musikal övning.

Hela måndagen försökte jag intala mig själv att allt är bra, att jag inte behöver stressa. Jag hade bibelversen "I can do all things through him who gives me strength" och ja även fast jag hade en massa stress egentligen.. p.g.a musikalen, teori, nästa helgs missionskväll och lite andra små saker så..så hittade jag en väg ut. Jag menar, det är ju ändå tisdag i morgon, livet går vidare. ;)

I morgon ringer alarmet tidigare än imorse så borde sova nu.
Godnatt på er och sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar