söndag 22 mars 2015

11 saker

... som ni (kanske) inte visste om mig.

1. Jag älskar att resa, vill resa mycket mer när jag är äldre och har pengar ;)

2. Jag har en väldigt speciell matsmak. Gillar konstiga rätter som tomatsoppa, champinjoner, sånt som de flesta äcklas över. (Dock var jag väldigt gräsen med mat när jag var liten.)

3. Jag har 9 syskon och 13 syskonbarn. (Snart 15)

4. Jag har ingen speciell klädstil, utan typ alla. En dag vill jag klä mig i perus svarta byxor med en perus tröja. Nästa dag vill jag på med långklänning och högklackat. Ännu dagen efter det känner jag för cowgirl looken... and so on!

5. Jag tycker väldigt mycket om träning.

6. Jag blir fort kär, för fort.

7. Jag skriver mycket, älskar att skriva. Och att läsa. Modersmål är favoriten i skolan.

8. I framtiden ser jag mig själv lycklig, med en familj, arbetar som modersmålslärare, fysioterapeut, talterapeut, psykolog eller något annat inom vården.

9. Jag tycker om att prata, kan prata hur länge som helst. Diskutera eller argumentera. 

10. Efter gymnasiet vill jag studera utvecklingspsykologi eller modersmål i Vasa.

11. Jag har vänner gjorda av guld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar