torsdag 29 mars 2018

Det blir bättre

Som med allt annat så blir det bättre tillslut, så också i detta fallet. Jag har inte kastat upp sen i måndags, vilken är en obeskrivligt skön känsla. Dock är jag ännu väldigt sliten och min kropp är helt slut. Jag kan inte gå långa promenader utan att bli riktigt trött och min rygg och nacke har fått mycket stryk när jag spänt mig så mycket.

Så jag går på Burana och sån där kylande salva 24/7 och tänker hela tiden på att jag borde boka massörtid...

Var hursomhelst ut med hundarna en sväng, och det har varit så fint vårväder idag! Jag riktigt fick njuta av solen som på riktigt värmde idag.







Jag är ju ännu inte riktigt hundra, så jag har undvikit att vara med andra människor med tanke på smittorisken... men Benjamin har jag inte riktigt hållit mig undan. 
Vi var ikväll och se på solnedgången till Fäboda, och trots att det var väldigt mulet mot kvällen så såg vi solen skymta fram innan den gick ner.



Nu sitter jag ensam vaken i huset. Jag ska kolla lite serier, pyssla med lite annat smått och njuta av värmekudden omkring min nacke och att inte ha några måsten.

Hade bra vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar