tisdag 27 mars 2018

Det blev inte riktigt som planerat

Jag skulle ju skriva matte igår, måndag, men så blev inte riktigt fallet. Natten till måndagen började jag spy. Sen höll det på enda in på måndag eftermiddag.

Trots allt detta for jag till skolan och gav det ett försök. Jag fick ett eget rum med en säng, pulpet och wc... men det gick inte. Jag kunde sitta i ca 15-20 minuter högst på stolen innan jag spydde igen (förlåt om någon är känslig). Så jag lade mig ner i sängen och väntade tills mamma hämtade mig.

Provet hann jag kolla på och det stör mig att min kropp och hjärna inte tillät mig att tänka, för jag skulle ha kunnat en del i alla fall! Men som tur är var matematiken endast ett extra ämne för mig så jag blir nog endå student som tur är! Nu i efterhand är jag endå stolt över mig själv att jag försökte.

Idag mår jag bättre. Mycket bättre. Men min kropp värker och jag är så trött. Uttråkad är jag också. Filmer och böcker underhåller mig en liten stund ja, men jag gillar inte att vara ensam en längre tid. Så jag ska se vad jag hittar på nu.. inga fler filmer i alla fall 😅

Hade bra, vi hörs! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar