tisdag 20 mars 2018

547 dagar

Jag älskar inte bara din personlighet, utan också allt som hör där till.

Jag älskar inte bara ditt leende, utan också hur du får mig att le.

Jag älskar inte bara dina djupa, bruna ögon, utan också hur du ser på mig som jag vore den enda människan som fanns.

Jag älskar inte bara hur du kramar mig, utan också hur dina kramar ger mig en trygghet jag inte förmår förklara.

Jag älskar inte bara hur snäll du är, utan också att du gör allt för andra -utan att förvänta dig något tillbaka.

Jag älskar inte bara hur du behandlar mig, utan också att du känner till och vet hur du ska lugna ner/pigga upp mig.

Jag älskar inte bara att du förstår min ångest, utan att du också får mig att komma ut ur den.

Jag älskar inte bara dina många talanger, utan också att du inte förstår hur bra och talangfull du är.

Jag älskar inte bara din tro, utan också hur du för mig närmare Gud.

Jag älskar inte bara hur lätt du förlåter mig, utan också hur lätt du gör det för mig att förlåta dig.

Jag älskar inte bara att du alltid finns där för mig, utan också att du gör det även om du inte har tid.

Jag älskar inte bara hur mycket du bryr dig om mig, utan också hur du gör mig mer och mer säker varje dag att det är vi två det ska va.

Jag älskar inte bara hur du förstår mina konstiga tankar, utan också hur du förstår allt med mig bättre än jag själv.

Och jag älskar inte bara att du säger att du älskar mig, utan också att du visar det. 

Jag älskar hela dig, Benjamin.
 Allt perfekt, allt operfekt och allt vi kommer hamna att jobba på. 
Hela paketet. 
Allt du varit, är och kommer att bli.

1 år och 6 månader. 
...and counting. ❤️








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar