torsdag 22 mars 2018

Om gårdagen

Gårdagen var tung. Inte sådär jobbigt tung, men det var liksom mycket som hände.
Steg upp kl 7, jag kände mig väldigt trött och inte alls utvilad -troligen för att jag hade varit så nervös natten innan. Det var alltså psykologiskrivningarna som stod på schemat, och ja.. jag kan inte säga hur det gick för jag vet inte själv. 
Jag blir ju nog godkänd, så mycket vet jag, men jag vet inte så mycket mera- det beror på så mycket annat.

Direkt jag kom hem for jag med Sara på gym. Jag hade ingen ork att göra något egentligen, jag var helt slut efter skrivningarna.. men på något konstigt sätt så ger träningen mig mer energi än vad den tar. 


Så efter träningen for vi ut med hundarna på en rätt så lång promenad, och då när jag kom hem var jag verkligen slut. 

Därför spenderade jag kvällen bara hemma med Benjamin, en riktigt skön och lugn kväll. ⬇️


Hoppas ni har en bra dag! ❣️✨





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar