tisdag 20 mars 2018

uuuuup d a t e

Hej på er alla! Jag tänkte köra en update över helgen som varit. 

Jag jobbade endast på Söndag denna helg så det har varit riktigt skönt!



Vi har varit på ett super vackert bröllop. ❣️

















Jag har läst på psykologi.


 




Jag har beställt nya sminkborstar, tvättat allihopa och ”sorterat” dem. 







Sen har jag också tränat lite. 
Det är så roligt då man märker framgång i tränandet. 
-Och då pratar jag inte om viktminskning som skulle synas på vågen eller annat sånt skit.
Utan jag pratar om då man kan sätta på 10 kg extra på stången, det som man inte klarade för en vecka sen.- 
Det om något är framgång för mig.





Idag har jag läst, varit ut å gå med Jennie och hundarna, tränat med Sara och spenderade kvällen med Benjamin framför vår favoritserie i hopp om att få slappna av innan det sker på riktigt imorgon.







Nu säger jag godnatt, sov gott❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar