onsdag 7 mars 2018

Positivt överraskad

Hej på er! Idag är det onsdag och jag mår riktigt bra. Jag har idag varit på prep kurs i skolan inför måndagens essä-skrivning i modersmål, vilket kändes lugnande och hjälpande. 




Efter preptillfället pluggade jag och Benjamin hos honom en rätt så lång tid, jag hann t.o.m läsa klart en psykologibok. 
Även om jag är trött på försköning av allt när det gäller sociala medier så fastnar förstås också jag i den fällan. Men jag blev verkligen positivt överraskad över att denna veganska chokladen -som jag mest köpte för att känna mig mer nyttig- var hur god som helst!







Ikväll har jag varit med Lina och Arthur. Vi har tränat här hemma, umgåtts och badat bastu. Träningspasset blev riktigt tungt, men känslan efteråt -speciellt efter bastun- var värt det.







Benjamin kom hit igen lite senare och vi har bara ätit, handlat och kört på med pappas bil. 



Imorgon ska jag blogga om en vegetarisk rätt som är supergod! Jag tänkte laga den till lunch imorgon. Om det blir gott kommer jag verkligen tipsa och lägga ut recept. 
Ha en bra fortsatt vecka alla fina ❣️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar