tisdag 3 april 2018

Om påskhelgen

Hej på er alla! Här har det stått tomt under påskhelgen. Det beror nog på att jag har haft så mycket att göra att jag helt enkelt inte ens har tänkt på att blogga. Men nu insåg jag hur mycket bilder jag har från denna långhelg, så jag tänkte passa på att memorera helgen i text och bilder.

Det blev rätt så långt inlägg, men det mesta består utav bilder!

Skärtorsdagen och långfredagen innebar för mig kyrka, och familjen.




På lördag jobbade jag morgonskifte och for sen hem och tog det lugnt resten av dagen.









På lördagskvällen var vi i Bosund med vänner från KG, så roligt att träffa dem igen! 













På påskdagen -söndag- var vi  Larsmo kyrka där Benjamin spelade trumpet och Hannes orgel. En glad och solig dag.









Efter kyrkan hade vi söndagsmiddag här hos oss. Vi åt nötinnerfilé med batat, sallad och en gräddig pepparsås. 😍









Mot kvällen for jag och Benjamin ut i skogen i Norrby och chillade i hammocken. Så härligt. Och sen badade vi bastu som perfekt avslut på dagen. 









På måndagen blev jag överraskad med morgonmål på sängen, tränade igen efter en sjuk-vecka-paus och avslutade dagen med ett skönt bad.




Idag, tisdag, har jag jobbat, träffat Jennie en snabbis, varit på möte, skött Arthur, varit ut och gå i det fina vädret och så kom B hit efter jobbet.










Grattis till dej som orkade hela vägen, det har varit en händelserik helg.

Ta hand om varandra, vi hörs ❤️











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar