torsdag 5 april 2018

En bok fylld med minnen

Jag vaknade imorse och kollade posten, då hade äntligen denna bok kommitt! 👇🏼



Jag har länge velat göra en såndär bok med olika minnen som man sen kan se tillbaka på och jag är så glad att jag äntligen gjorde det 😊

Igår gjorde jag inget speciellt. Lagade mat, tränade och umgicks med Jennie på kvällen.




Imorse for jag till gymmet rätt så tidigt för min del och efter det ville hundarna ut en sväng. Sedan for jag en sväng till stan med Jennie och så var jag också på sånglektion. 






Nu väntar jag på Benjamin, men han hamnade på övertid i jobbet så det lär dröja en stund. Ska äta något och försöka läsa lite på boken inför urvalsprovet till Logopedi... men får se om ett serieavsnitt väger mer än läsning efter maten, tror starkt på det tyvärr.

Ha det bra alla fina, ta hand om er ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar