fredag 6 april 2018

Vaknade kallsvettig

(Detta inlägg skulle upp igår, jag hade bara glömt att publicera det)

Vaknade i halv pank imorse efter en väldigt olycklig dröm. Som barn var jag väldigt ängslig när det kom till sådana saker, men det är så osannolikt att jag också som 19 åring skulle vakna och vara kallsvettig, springa och se så att Benjamin ännu lever och gråta en skvätt. Men det hände. Och sen skämdes jag lite.

Jag hoppas att er morgon har börjat på ett mera behagligt sätt. ❤️



Idag ska jag faktiskt till Åbo! Jag och min vän Sofia skall på en prep kurs inför urvalsprovet i logopedi. Det är nog endast en snabb visit och vi kommer hem igen på lördakväll -men det ska bli riktigt roligt! 
Innan jag far skall jag träna, packa och andra småsaker.

Med detta önskar jag er ett härligt skönt veckoslut, ta hand om varandra❤️ 
Vi hörs med blogginlägg från Åbo🙌🏼




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar