tisdag 17 april 2018

Yes or No

Hejsan alla. En bra helg är bakom och en ännu bättre väntar framför. Inte för att jag bara lever för helgerna, men de är nog rätt så najs! 

Nedräkningen till kreta är snart 0, idag (tisdag) är det 4 dagar kvar tills det bär av 😍🙌🏼 Så himla taggad!!

Igår gjorde jag inte så mycket. Försökte läsa till urvalsprovet men det gick inte särskilt bra, och sen var jag bara med Benjamin och tränade. 

Idag har jag varit i kokkola med B, tränat på gym, lagt upp affischer i stan med Jennie och sen var jag där en stund för att prova lite kläder. 

Nu är jag hemma och väntar på att Benjamin skall komma hit, han har nämligen varit till Seinäjoki med ett par vänner för att Robin skulle hämta en bil. 

Imorgon ska jag jobba från 08:00, känns inte sådär jätte lockande med tanke på vad klockan är nu... men jag slutar redan 14 så det ska nog gå!

Lite av det jag köpte idag, nödvändiga nya saker inför resan 🙌🏼


Älskar detta ställe, samma som MangoHouse i Jeppis, rekommenderar! 





Nu lägger jag in en bild här (lånad från Bubbleroom) av klänningen jag funderar på att köpa av Jennie. (Hon beställde den nyligen men det var fel storlek åt henne) Den passade bra på mig och nu funderar jag om den är värd 30 €, ni får jätte gärna tycka till i kommentarsfältet :)

Den är bekväm, jätte skönt material, sitter bra på och är superfin tycker jag... så jag förstår inte riktigt varför jag ens tänket på saken. Men jag borde hålla i pengarna bättre kanske...



Nåja det var allt för mig denna gång.
Ha en fortsatt bra vecka alla fina! ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar