lördag 9 april 2016

Skönt att blunda

Vet ni den där känslan.. då man har varit igång hela dagen och är helt döslut och  sen får man lägga huvudet på kudden och blunda!

Efter en dag med konståknings show i Kokkola + Jobb till 00:00 och efter att jag ännu varit ut lite med vännerna så får jag äntligen göra det.
Blunda.
Och det är en så härlig känsla.
Att också veta att alarmet ringer 11:00 imorgon ostället för 06:00. Awesome😍

Ps. Den där bönen jag satte bild av fick mig att orka genom dagen. Jag var helt färdig och sen plötsligt var den där bönen framför ögonen på mig. Den gjorde mig lugn och gav mig ork på något märkligt sätt.

Nu säger jag godnatt! Take care! Sov gott💕💞💗💖💟💓

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera