söndag 10 april 2016

Halojj

Idag har jag hunnit med mycket. Jag steg upp kl. 10 när hundarna väckte mig. Älskar när man hinner göra så mycket när man vaknas tidigt på en helgdag!
Lite senare for jag ut på en länk med jennie. Själv har jag inte sprungit på evigheter så jag är rätt så stolt att jag orkade springa nästan hela rundan😅

Sen for vi till stan och gick på i olika butiker, caféade också innan jobbet kallade. Och oj vad härligt väder vi har haft idag! Blev så på bra humör!

I jobbet var det dock stressigt. Väldigt mycket folk! Men det går ju bra för Friends då så det är ju positivt😆
Jag kom i alla fall just hem från jobbet och nu ska jag gå ut en stund med mina vänner!
Min kropp är heelt slut, varje steg gör ont. Men jag ska nog ut en liten stund ändå nu när Jennie Å har 18-års kaffe.

Hade gott! Imorgon är jag ledig! 😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar