tisdag 26 april 2016

Bowling och simhall

Imorse sov vi lite längre och det blev ingen skidning hehe...
De andra for ut och gå någonstans när jag ännu låg och kollade serier i min pyjamas. Då tyckte jag ändå att jag måste göra någonting.. så jag satte på mig mina träningskläder och for ut på en promenad.

Efter maten for vi mot backen igen.. men denna gång för att bowla. Jag gillar verkligen att bowla även om jag kanske inte alltid är super bra på det ;)
Efter att vi hade bowlat klart for vi vidare till simhallen som också ligger nära backen.

Väl i stugan igen har vi bara tagit det lungt. Ätit, kollat tv, gjort läxor osv.

Imorgon reser vi hemåt igen, och det blir faktiskt lite skönt. Det känns som att vi har varit borta väldigt länge, trots att det bara är 6 dagar.

Nu kryper vi i säng, Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar