torsdag 7 april 2016

~☆~♡~☆~♡~☆~♡~☆~♡~☆~♡~

Lite deppigt idag. Jag har varit nere hela dagen sedan jag var i skolan i morse och vi lottade om 12 flygbiljetter till USA. Vi var nämligen 16 elever som ville åkå och fyra måste därför bort.
Och.. Ja, ni gissade rätt.
Jag blev inte en av de 12 lyckliga.

Jag trodde inte att jag skulle bry mig nå mycket mer än att det var lite tråkigt. Men lite värre käns det nog nu ändå.
Det värsta var att jag hade fått hopp och längtan redan då vi har skrivit brev och gjort videor till dem i USA. Men nu blir det inte Seattle för mig i Oktober.

Sen har jag jobb på Fredag och Lördag, båda gångerna från 16 tills vi har stängt klart. Så det känns lite tungt det också nu när jag känner att jag inte riktigt orkar.

Ligger ensam hemma i soffan just nu. Mamma och Pappa har kört ner till Åbo för att hjälpa Fanny med flytten.
Men Zara kommer snart hem från träningar så får se om vi hittar på nåt då.

Men nu ska jag sätta på lite country musik och träna bort min deppighet.. för såhär kan vi inte ha det längre🙈

Kram💞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar