tisdag 26 april 2016

Dagen i backen

Imorse steg vi upp tidigt och for till backen. Där har vi åkt hela dagen och det var super härligt! Det var dock inte helt perfekt väder. Solen lyste nog och nej, det var inte kallt.. men hemska saker hur hårt det blåste! När man kom upp till toppen så hölls man knappt å stå, och här överdriver jag faktiskt inte någonting! De måste t.o.m stänga gondol liften på grund av det. Men trots det var det riktigt roligt. Vi åkte i några timmar och tog matpaus. Sen åkte vi i skogar, på hoppor och rail. Vi föll också. Både i mjuk snö och på skarp is.

När vi kom tillbaka till stugan satt jag i bastu i en timme! Haha.. behövde en recover stund.. sen kollade vi film och åt varmsmörgås.
Imorgon blir det kanske skidning från morgonen (om vi (jag) orkar).. senare mot kvällen ska vi iallafall till en simhall.

Nu ska jag börja sova i hopp om att vakna tidigt av mig själv imorgon.. eller så sover jag bort hela dagen, det går ju så också.

Godnatt alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar