fredag 15 april 2016

Dagen som varit

Idag började dagen med förberedelser inför vår keikka. Hela gymnasiet kom och kollade och det gick duga-bra, haha. Alltså helt okej med tanke på att halva gruppen hade halsont.
Jag ändrar mig.
Det gick nog bra ändå, det gjorde det.

Efter keikkan så fick vi sluta men jag hamnade ändå förstås att vänta på bussen till 3.. så att sluta 11 blev nästan lite långtråkigt.

Efter skolan kallade jobbet. Där var jag till 20:30 och sen när jag kom hem for jag och Zara ut och rullade med hundarna. Ja, ni läste rätt, vi rullade. Superkul. (Om man bortser från allt grus.)

Imorgon får vi vara lediga från skolan, så skönt med en tidig helg! Jobbar heller inte fre-lör så det är ju väldigt skönt! 😀

Välkommen!❤❤❤
MÅNDAG 18.4
TIMBRE ACAPELLA KONSERT
ÅDALENS SKOLA, KRONOBY KL. 19:00

Godnatt😇

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar