torsdag 10 mars 2016

U P date

Halloj på er!
Vad har ni gjort på sista tiden? Själv kämpar jag på med mitt jobbiga liv. Jag skojar. Har aldrig haft en sånhär skön period förut. Jag hinner träna varje morgon eftersom jag måste gå med 7 bussen men börjar först 9. Jag slutar redan halv 3 och har aldrig nåra läxor. Vet inte hur det är med er men i mina öron klingar det vackert 
Igår var jag med Colin och Eddie och sedan ut med några vänner en kort stund. Idag efter skolan har jag tagit det lungt och skrivit en låt.
Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska ettorna visa upp nå teater i skolan från våra temadagar. Sedan skall vi från musikgruppen göra ett konstverk av trasiga instrument. Vi kommer också få tortilla som mat på folkhögskolan.
Marro is happy,
Marro says goodnight. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar