tisdag 22 mars 2016

Sjuk? Sjuk.

Under en längre tid har jag känt mig ovanligt trött. Fanny var sjuk när hon var hemma så jag gick och spände mig för när jag skulle börja känna av att jag hade sjuk hals.

När jag var i gymmet imorse kände jag mig ovanligt slut. Hela dagen efter det har jag känt mig helt färdig och skulle ha kunnat somna när som helst. Under USA-informationen ville jag sova. Jag kunde inte fokusera när vi sjöng heller. Mitt huvud bultade och värkte men jag skyllde det på min spända nacke som jag i sin tur skyllde på min sjuka rygg.

När jag kom hem frös jag men hade ännu ingen feber. Halsen kändes sjuk och uppsvälld och jag orkade ingenting.

Nu visar det att jag har feber så det blir ledig dag för mig imorgon. Bra start på påsklovet? Nej inte precis.

Hoppas att mitt sjuk-inlägg inte smittar av sig på er!
Jag önskar er ett skönt påsklov.

Kram❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar