söndag 27 mars 2016

Min lördag

Jag vaknade rätt så tidigt imorse (har vaknat tidigt sen jag blev sjuk) och åt morgonmål som Adina hade fixat fram.
   Sen var jag faktiskt ut på en promenad med hundarna och kände att
"jag börjar nog bli frisk nu."

Well.. well.. man ska inte säga så. Inte ens tänka tanken. För när jag kom in började jag frysa och febern steg sakta men säkert.

Hemmi kom sedan till min/vår räddning när han och Zara for efter friends mat. Efter den måltiden och burana slutade jag frysa 😂

Hela kvällen har jag spenderat med Elsa, min 12 åriga systerdotter och familjen här hemma. Vi har suttit och pratat i soffan och haft det mysigt.

Jag trodde typ att jag skulle få något värre fel efter ännu en kväll inne, men jag har börjat vänja mig. Tro det eller ej.
För det är nog lite skönt ändå (känner att jag måste skriva lite positivt för omväxlingsskull) att sitta i träningstights och sport-bh en lördakväll, utan några måsten alls.😂

Nej, nu ska jag krypa till kojs.
Godnatt alla fina❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar