lördag 26 mars 2016

Glad påsk!

 Jag såg ett klipp för en stund sedan när någon gjorde just det här. Men jag tyckte att det bara såg mycket mer invecklat ut på detta sätt. Jag och Fanny tänkte ändå att vi måste testa  det så.. haha! Och när man kan det tar det inte alls länge, men vi var ju lite nybörjare här ;) 

Man vänder alltså in och ut på påslakanet och lägger ner det, sen sätter man täcket på som ni ser och börjar rulla ihop dem. Sen tar man och lägger in det man rullat i den där långa springan i slutet av påslakanet och börjar sedan rulla ut det från den ändan som man började med. 
Jag vet att min starkaste sida inte är att förklara haha, men ni kanske förstår om ni ser videon.


 

Sådär annars har mitt tillstånd inte ändrats så mycket. Febern kanske börjar minska men min hals är helt ... det är obehagligt. 
Får se vad jag hittar på idag, jag tror nog att jag ska våga mig ut på en promenad. 

Hade bra alla fina och Glad Påsk! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar